Segmen 20 soalan untuk Farahin!





ASSALAMMUALAIKUM AND OLLA!

Hari ni saya nak join satu segmen ni.First time saya join.Sebelum ni saya mana pernah join mane2 segmen ke Giveaway ke.Thanks to Farahin sebab sudi jemput saya dalam segmen ni.Sesiapa yang berminat nak join,tekanlah banner yang cantik tu,ye.

Jom tengok ape soalan die!


Soalan untuk Farahin:

1.Dalam ramai2 group KPOP,kenapa Farahin pilih Super Junior??

2.Apa kelebihan Super Junior??

3.Dalam Super Junior Farahin minat siapa??

4.Farahin pernah tak bergaduh ngan kawan baik sendiri sampai berminggu-minggu??

5.Dalam banyak2 lagu Super Junior,Farahin suka yang mana??


6.Farahin ada berapa adik beradik termasuk Farahin??

7.Farahin pernah ada kawan rapat lelaki??

8.Dalam banyak2 serangga,mana paling geli bagi Farahin??

9.Farahin pernah kene marah sebab kesalahan orang lain??

10.Farahin pernah ada musuh??

11.Apa perasaan Farahin bile orang yang Farahin suka ckp kat Farahin yang dia suke kat Farahin??

12.Farahin pernah merajuk sampai tak nak makan?

13.Farahin pernah tiru kerja sekolah kawan??

14.Farahin pernah buat kerja sekolah last minute??

15.Antara Ainan Tasneem dan Najwa Latif,mana paling Farahin minat??

16.Antara Facebook,Blog dan Twitter,mana paling Farahin suka??

17.Farahin pernah bocorkan rahsia orang tanpa sengaja??

18.Siapa yang menggalakkan Farahin untuk buat blog??

19.Apa yang Farahin buat pada masa lapang??

20.Sejak bile Farahin minat Super Junior??

Saya nak minta maaf kalau ada soalan yang Farahin tak suka,ya.Harap dapat jawab semua soalan saya.:)

TAG 


                                                                             

Comments

Anne Wahid said…
ouch! me kena tag? thank for tagging...
http://www.zahidahwahid.com/2013/02/mode-blogging-activated/

Popular posts from this blog

Good Bye 2013,Hello 2014

Choral Speaking!!!!! ;)

12 Golongan.