Last day of school...Hmm....Happy or Sad??





Assalammualaikum and Olla!

So,how are you guys today??Happy or sad??Haha....mesti lah korang happy.yela sebab next week cuti.Yay!.Lps tu boleh jumpa kwn kat sekolah yg SAMA!.But for me,I am happy that next week is a school holiday but actually.I am really really really sad because I have to leave my friends which is I just meet them this year.Only for 3 months!.So,tadi bile sampai skola,ramai dh ckp yg ari ni last day saya.Siap post kat facebook lagi..Wah!Thank You so much,Humaira.Mcm la die bace post ni.Haha....so,bile nk balik tu,ade lah pelok kwn2.So sad to leave them,ok.Ramai yg bagi kata2 semangat.And most of them tulis 'Don't forget us'.I will Never ever forget you guys.1 KRK is the best!.Thanks for those who give me the gift.Especially,from Auni.The word on that frame touched me.(tersentuh ngan ayat kat frame tu).Haha... 
And if saya ade problem,Don't worry because I will contact you guys.Some of them leave their number phone.I already saved it.So,maybe I will change to the new one.I will tell you guys later.Dah lah tadi tgn penoh ngan fail and sume bhn2 then dpt plak hadiah.Bertambah penoh lah tgn.Beg plak semakin berat.
Huhu....x pe.For the last time.6 Linux x kesah pon kat aku.Huhu...ye la.Korang dh ade skola baru,kwn baru.So,lupekan aku.Huhu..sampai hati korang.Cume beberape je yg kesah psl aku nk pindah.Yg len mcm'Die nk pindah.So what?Nothing different'.So,don't worry 6 Linux.Walaupon korang dh lupakan aku,aku still ingat korang.Haha...harap dpt jumpa korang.X kesah same ade 1 KRK ke 6 Linux ke,still nk jumpa korang sume!6 Linux still in my memories.Still ingat tentang nyanyi same ngan korang dlm bas mase nk pegi Hi-Tea.Lagu Oppa Gangnam Style.Haha...cikgu pon pening tgk kitaorg.haha...
1 KRK best.Walaupon just 3 bulan je skola  tp rase mcm dh rapat sgt ngan diaorg.Rase mcm adik beradik.
Time sesat nk pergi science lab.Haha....science lab kat tingkat 3.Kitaorg pi dari kelas kat blok c pi lalu tepi dewan  kat blok B pastu lalu kat koperasi kat Blok D .Then ade cikgu tu ckp Science Lab tu kat Blok B tingkat 3.Haha....memang lame btol perjalanan kitaorg padahal dekat je ngan kelas.Ape2 pon korang still the best.Nanti kalau ade mase,saya upload gamba kat post ni,ye.Especially yg 1 KRK sediakan untuk saya.Saya rase dihargai sgt.Thanks,1 KRK.

Don't forget me,okay.;)


                                 

Comments

Unknown said…
Zana !! where are you going ??!! :(((
Fiqah,kite nk pindah Bangi.Huhu....harap dpt jumpa fiqah and kwn2 lain mase hari sukan.:)
Unknown said…
Awk kwn yg stia ke? alienfromthepluto.blogspot.com/2013/04/true-friends-will-last-lifetime.html

Popular posts from this blog

Good Bye 2013,Hello 2014

Choral Speaking!!!!! ;)

12 Golongan.