A letter!.





Assalammualaikum And Olla!

So,Hari ni saya mendapat satu 'surat' from My BFF.
Bukan surat la tp macam die tulis kat blog die.Nk bace surat die?Ni die.Surat

So,she ask me for a reply.Tapi kalau die x mintak for a reply pon.saya sanggup wat.So,Lets reply.Haha...

To:Izzati                                                       Bandar Kinrara 4(kalau x silap aku la)
                                      Puchong Selangor


Hai,Izzati.Memang lama kowt x contact ngan kau.Facebook pon kekadang je.Kalau skola same gerenti still boleh jumpa and kecoh2 ngan kwn2 yg lain.Huhu...aku kene pindah sebab mak aku keje kat Bangi.So,nanti senang sikit mak aku nk pi tempat keje die.Haha....seriously??Masalah btol kwn kau yg tu.Haha....yeke??tipu je kot.Aku sendiri confuse.*confuse*Nanti bile dh x konfius,aku cite kat kau.Haha...jgn sedih2 okay.;).Aku x akan lupakan kau..Haha....Aku pon rindu kat korang gile2 kowt.Nanti dh pindah sane lagi aku rindu kat korang.Huhu..In Shaa Allah kalau ade masa nanti aku boleh dtg sukan tahunan SKS2.Nak dtg.Mak aku dh x kasi aku pegi outing dh.Huhu...sedihnye.Aku pindah time cuti kot.x tau la.Maybe time cuti.We,yg pasal konfius tu kau dpt dari mana??nk tahu dari mana sumber itu.Haha...Peminat aku dh berkurangan la.X de maknenye diorang nk bagi.Mane ade best ramai peminat.Cube kalau hang ade kat tempat eden,huhu...sengsara kowt.Ni lah reply untuk surat yg kau dh tulis untuk aku.Boleh je nk berpantun.Meh dgr pantun aku.Haha...

Pecah Kaca,
Pecah Gelas,
Sudah Baca,
Harap Balas.

Haha...tengok.Simple je kan.Haha.......Okla.Bubye.Ok.See you in the future or in your dreams.Haha...
Bye.Aku pon sayang kau jugak.
Dgr cite hang nk pelok aku.btoi ka??

Haha...:P


Huhu....sedih lah.Kau x ingat nama penuh aku.Ade kat Blog aku ni.Dan ade kat nama facebook aku.Huhu....Sedihnye.Haha...just kidding.:P


                                  

Comments

Izzati said…
Alolololo lek la.. i just forgot
Izzati :Haha...x pe.Lepas ni kasi ingat.:P

Popular posts from this blog

Good Bye 2013,Hello 2014

Choral Speaking!!!!! ;)

12 Golongan.