Back to past! :D






                                         Assalammualaikum and Olla!

       Hey,guys.Now I want to talk about 'THE PAST'.Seriously,why I want to talk about the past??Okay,let's start!Okay,korang tau kan yang saya akan pindah ke Bangi.So,there's a lot of thing that have to pack .(Harap korang faham BI saya yang x seberape ni.Hehe....).So,kitaorg kemas2 sikit.Saya and my kakak yang paling sulung kemas2 almari yang banyak sgt bende2 yang kitaorg gune mase kitaorg kecik2 dulu.So,my sister macam'wah.....comelnye.Rindunye.Cutenye baju ni.So cute.Comelnye'.Macam tu la.I was like'Seriously.'Teddybear die mase kecik2 dulu yang dh terkoyak pon die sanggup suruh abang saya tu jahit balik.(My brother is good at sewing).So,she is so happy sebab dpt jumpa teddybear lame die,kusyen lame die and her old cute bag.haha...So,die ade amik gamba.She says'X nampak cantik la kalau mcm tu.Mcm ni la plak.Amik gamba cepat'.Bile jumpa stokin kecik yang kitaorg gune dulu,she says'Ala....so cute.comel la.Korang x rase mende ni comel eh?'.Okay,bende2 tu ade la comel sikit.So,when my sister ckp'Alalala....comelnye stokin ni'.So,I said'Akak ni dh x sabar nak kahwin eh??'.Pastu die ckp balik'X de la.Bende ni comel sangat.'So,memang bende2 lame kitaorg selongkar ari ni.Lepas jumpa banyak bende2 yang die nak,tros simpan dan pasang niat nak letak bende2 tu kat umah sewa die kat Shah Alam.Now I am watching Running Man.Best lah.Tengok diorang min Bungee Jump kat Macau.Ooo...ok.Honestly,its look scary.Takot ah tengok diorang lompat dari Macau Tower.Tinggi kowt.Ok,now saya x tau nak cakap pasal ape.Oklah.Bye.

                   Thanks sebab sudi membaca post saya yang ini.Thanks!.Assalamualaikum..:)

Comments

Popular posts from this blog

Good Bye 2013,Hello 2014

Choral Speaking!!!!! ;)

12 Golongan.