Yesterday!



                                               
                           
         
                                                                Assalammualaikum and Olla!

                                           Korang mesti pelik nape tetibe je saya membuka cerita tentang semalam??
Okay,okay,okay.Yesterday is Fantastic!You guys want to know why??Okay,jom dgr saya bercerita.:)

                                                                     Yesterday 
                                 
                                                                     At school 
                     Time:3.40 p.m.

Masa untuk pergi ke bengkel KH yg terletak sgt sgt sgt jauh dari kelas saya.Dahlah hujan lebat.Angin pon kuat.Ape2 pon mesti kuatkan semangat untuk belajar KH.Haha.....Then,angin yg kuat meniup  tudung saya and my friend.Ade la kene sikit2 air hujan.Dlm hati ni rase sedih sebab x leh sukan ari ni.Huhu....Tp yg bestnye tu lah dapat main hujan.Dah lama sgt x main hujan.Best!

                                                             Dekat bengkel KH(jahitan) 

  Time:Don't know.(=.=')

                    Arrive at Bengkel Kh dengan penuh basahnya.:P.Haha....So,my teacher give me the paper with shape of square.Cikgu ckp kene jahit without benang.jahit atas kertas tu.First tgk cikgu wat dh rase takot.Huhu...boleh ke saya buat??Tgk kwn saya buat lagi saya rase takut.At first saya x de keyakinan tau.Then,tgk kwn saya sume mcm senang je.So,I tell to myself that it is easy.Actually,it is not.Bile tibe hari raya(ceh)x de la.bile tiba giliran saya.Saya buat dgn tekun,ok.Haha.....then x siap sampai habis lagi cikgu tgk kertas saya pastu ckp"ala,...okla tu.Cikgu terima."Saya pon mcm  oooooo...ok2.Then,tros hantar.habis terkoyak kertas saya.So,mase nk balik kelas tu hujan dh x lebat sgt dh.Cume still hujan.


                                     Last night,saya edit blog saya sepuas-puasnye.Kalau ade bende yang x kene,saya edit and ni lah hasilnya!Bangganye saya.Dgn penoh penat lelahnye saya membuatnye dan akhirnye berjaya jugak.Mesti korang fikir yela edit Blogskin je pon.Tak de la susah mana.-_-.Actually for me,Its a little bit hard.Because saya baru tau mcm mana nk edit blog berbagai tu.Lps ni x yah suruh kwn editkan blog.Edit sendiri pon boleh.:)

For Your Information,ade kucing jalanan ni beranak kat rumah saya.Actually,tiap kali die beranak the chosen hospital for the cat is my house.-_-.Kali ni,4 ekor.Before this 2 je but kedua-duanya dh mati sebab mak nye dah lupe yg tu anak die.-.-.ape la mak die tu..

New for all my friend:Next month saya dh nk pindah dhSo,kalau saya ade wat salah kat korang sume harap dimaafkan.hope dpt jumpa korang bile2.Don't worry.I am always online facebook for you guys.Haha....:).Harap2 dpt pegi outing if korang ade watlah.Kalau mak saya kasi.I miss you guys so much.Huh...x dpt nk pegi skola SKS2 balik.:(.Harap2 dpt jumpa kwn sebaik korang.



                                     

Comments

Popular posts from this blog

Good Bye 2013,Hello 2014

Choral Speaking!!!!! ;)

12 Golongan.